אור מנחם
העשייה שלנו >

מערך מתנדבים

אור מנחם_מערך מתנדביםמערך המתנדבים שלנו הוא מגוון ומכיל מעל 600 מתנדבים ומתנדבות. כולם הגיעו אלינו עם תחושת שליחות ויעשו את כל שביכולתם כדי לעזור לעוד ילד חולה. מערך המתנדבים שלנו מתחלק לשניים:

הסיוע האישי והמשפחתי

סיוע להורים: בזמן הטיפול של הילד, ההורים מבלים שעות ארוכות על יד מיטתו. עם זאת, בעת הצורך, המתנדבים משגיחים על הילדים ומחליפים את ההורים לכמה שעות. בכך הם מאפשרים להורים לטפל בדברים אחרים ואפילו לנוח ולאגור כוחות.

קשר עם הילדים ושיפור מצב הרוח: חשוב לנו להנעים את זמנם של הילדים כשהם מקבלים את הטיפול הרפואי בבית החולים. המתנדבים שלנו נמצאים עם הילדים בבית החולים, מפנקים אותם בממתקים, בעוגות, בשתייה קלה ובמתנות, מארחים להם חברה ועושים הכל כדי לשמח אותם ולהעלות להם חיוך על הפנים.

סיוע בהסעות: קיים מאגר של נהגים מתנדבים המסיעים את הילדים ואת משפחתם מביתם אל בית החולים, אל פעילויות נוספות של העמותה או לכל צורך אחר של המשפחה.

הסיוע המשפטי

במקרים רבים, משפחות של ילדים חולים לא מודעות לזכויות המגיעות להם בגלל המצב המיוחד. לעתים קרובות, ההורים כל כך טרודים בטובת הילד החולה ובקשיים הנלווים למחלתו, שאין להם זמן וסבלנות להתמודד עם הליך קבלת הזכויות. אנו מבינים את תחושות אלה של ההורים, אך מדובר בזכויות רבות וחשוב לנו שיקבלו אותן.

בדיוק לשם כך, העמותה גייסה מתנדבים מתחום עריכת הדין, רבים מהם בעלי ניסיון עבר עשיר בתחום. מתנדבים אלה שמחים להסביר למשפחות על הזכויות המיוחדות המגיעות להן בעקבות המצב הרפואי של ילדם. בנוסף, הם מסייעים להן במילוי הטפסים והגשתם לגורמים המתאימים כך שהמשפחות יזכו למצות את כל זכויותיהן.

העשייה שלנו

הצטרפו אלינוjoin-us-icon

להוציא ילד ל”יום של חיוכים”, להגשים משאלה מיוחדת לילד מאוד חולה, לתרום ממתקים ומתנות לחלוקה, לתת מחשב נייד לילד מרותק למיטה, להתנדב להסיע ברכב חולים ונזקקים ועוד המון אפשרויות לסייע ולעזור. נשמח לראותך בין המסייעים לנו מתוך בריאות ושמחה בכל דרך אשר תבחר.

נגישות