אור מנחם_ימי הולדת משמחים
העשייה שלנו >

ימי הולדת משמחים

אור מנחם_ימי הולדת משמחיםעם גילוי המחלה, חייו של הילד משתנים לחלוטין בן לילה. שגרת בית הספר והחברים מתחלפת בבתי חולים, רופאים, טיפולים קשים, וכל התוכניות להמשך מתחלפות בחשש גדול מאוד לחיים. בנוסף, הילדים מבלים ימים רבים ושעות ארוכות בבית החולים, כולל סופי שבוע, חגים ולא מן הנמנע את יום ההולדת שלהם.

לכל ילד מגיע לחגוג יום הולדת

המצב החדש מקשה מאוד על היכולת לחגוג את יום זה כהלכה, הן מבחינת ארגון מצד ההורים והן מבחינת הרצון של הילדים לחגוג את יום זה, אבל אנו מאמינים שעל כל ילד לשמוח ביום ההולדת שלו ללא יוצא מן הכלל. לכן, הקמנו את פרויקט “ימי הולדת משמחים”, במסגרתו לקחנו על עצמנו לחגוג לכל ילד חולה את יום ההולדת שלו, כשהארגון המלא – עלינו, או יותר נכון, על המתנדבים שלנו.

המתנדבים מביאים לבתי החולים עוגות, ממתקים, בלונים ומתנות לילדים החוגגים. מגיעים ליצנים, קוסמים ומפעילים אחרים כדי להרים את המסיבה. בנוסף לילד החוגג ולמשפחתו, גם ילדי המחלקה מוזמנים לחגיגה ונהנים מההפעלה ומהכיף, והבדידות והעצב? מי זוכר אותם בכלל! כך אנו דואגים שיום ההולדת של הילד יהיה שמח ושלא ייפול מיום הולדת של ילד רגיל עד כמה שאפשר, על מנת להעלות חיוך על פניו ולתת לו את הכוחות להמשיך להתמודד ולהחלים.

העשייה שלנו

הצטרפו אלינוjoin-us-icon

להוציא ילד ל”יום של חיוכים”, להגשים משאלה מיוחדת לילד מאוד חולה, לתרום ממתקים ומתנות לחלוקה, לתת מחשב נייד לילד מרותק למיטה, להתנדב להסיע ברכב חולים ונזקקים ועוד המון אפשרויות לסייע ולעזור. נשמח לראותך בין המסייעים לנו מתוך בריאות ושמחה בכל דרך אשר תבחר.

נגישות