אור מנחם_קייטנות קיץ
העשייה שלנו >

קייטנות קיץ

אור מנחם_קייטנות קיץגילוי המחלה משנה את חייהם של הילדים מקצה לקצה. בנוסף להתמודדויות עם טיפולים קשים ותופעות לוואי שונות, הם סובלים מהריחוק הפתאומי מחייהם הרגילים של בני גילם, ההיעדרות מבית הספר ופספוס הבילויים והפעילויות להם זוכים יתר בני גילם.
השילוב בין השניים עשוי לגרום למצוקה נפשית גדולה מאוד בקרב הילדים החולים.

הקייטנה שכולם מחכים לה

לקחנו על עצמנו לדאוג לילדים החולים למגוון פעילויות ואטרקציות במהלך השנה, כאשר בפרויקט זה הדגש המרכזי הוא על חודשי הקיץ, במהלכם יתר בני גילם הולכים לקייטנות ומחנות קיץ. אנו מבינים שההתמודדות עם המחלה לא מאפשרת לילדים החולים להצטרף אל חבריהם, וחשוב לנו לתת לילדים החולים רגעים שמחים בין טיפול לטיפול.

תקופת החופש הגדול אמורה להיות תקופה של חופש ופנאי לכל ילד וילד. לכן, כמדי שנה, אור מנחם מפעילה קייטנת קיץ ייחודית עבור הילדים החולים ואחיהם, כמובן ללא כל תשלום. לילדים מחכה תכנית קיצית מאתגרת ומלאה חוויות, אטרקציות מיוחדות וארוחות מפנקות, בתנאים המתאימים לילדים החולים תוך דאגה לצרכיהם בעקבות המחלה.

העשייה שלנו

הצטרפו אלינוjoin-us-icon

להוציא ילד ל”יום של חיוכים”, להגשים משאלה מיוחדת לילד מאוד חולה, לתרום ממתקים ומתנות לחלוקה, לתת מחשב נייד לילד מרותק למיטה, להתנדב להסיע ברכב חולים ונזקקים ועוד המון אפשרויות לסייע ולעזור. נשמח לראותך בין המסייעים לנו מתוך בריאות ושמחה בכל דרך אשר תבחר.

נגישות