אור מנחם_סופי שבוע
העשייה שלנו >

סופי שבוע

אור מנחם_סופי שבועמאחורי כל ילד יש משפחה שלמה של הורים, אחים ואחיות שחייהם השתנו לחלוטין. השגרה הרגילה הפכה לכזו של טיפולים, בדיקות כואבות ואשפוזים. ההתמודדויות הקשות מאיימות על שמחת החיים של הילדים שנותרו בבית ועל יכולת ההורים להיות חזקים. חשוב לנו לעזור לבני משפחותיהם שתפקידם לעזור ולחזק מכיוון שלכל ילד עם סביבה תומכת וחזקה יש סיכוי גדול יותר להצליח לנצח את המחלה.

“שבתות של אור”: סוף שבוע של שמחה

שמנו לב שלילדים החולים ולבני משפחותיהם עלול להיות טשטוש בין ימי החול לסוף השבוע, במיוחד באשפוזים הממושכים. מכאן, עם ההבנה של הצורך לחזק ולשמח את הילדים והמשפחות, נולדה יוזמת “שבתות של אור”, שמארגנת עבורם סופי שבוע גדושים בחוויות כיפיות ושמחות. לצד ימי החול של הטיפולים והכאב שלצערנו לא ניתן לקחת מהילדים, חשוב לנו לייצר זיכרונות נעימים משבתות של אור ושמחה ולהחזיר את החיוך של בני המשפחה לפנים.

אור מנחם מארגנת סופי השבוע הכוללים לינה, פעילויות, אטרקציות, מתנות, ארוחות מפנקות, כשהכול מתוכנן ומבוצע עד לפרט האחרון על ידי המתנדבים שלנו. כשהמשפחה בפעילות ובתנועה, ניתן להסיח את דעתה מצרות המחלה גם אם לזמן קצר, והיא שמחה יותר ולפיכך מחוזקת יותר. לכן, אנו דואגים לכך שסופי השבוע של המשפחות יהיו מהנים במיוחד ומלאים ברגעים מאושרים ובלתי נשכחים, כדי לתת כוח להמשך הטיפולים הן לילדים המתמודדים עם המחלה והן למשפחה הסובבת אותם.

העשייה שלנו

הצטרפו אלינוjoin-us-icon

להוציא ילד ל”יום של חיוכים”, להגשים משאלה מיוחדת לילד מאוד חולה, לתרום ממתקים ומתנות לחלוקה, לתת מחשב נייד לילד מרותק למיטה, להתנדב להסיע ברכב חולים ונזקקים ועוד המון אפשרויות לסייע ולעזור. נשמח לראותך בין המסייעים לנו מתוך בריאות ושמחה בכל דרך אשר תבחר.

נגישות