אור מנחם
העשייה שלנו >

מתגלגלים מאושר

project-images_%d7%9e%d7%aa%d7%92%d7%9c%d7%92%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%a9%d7%a8בעוד ילדים רגילים יודעים שלמחרת צריך לקום לבית הספר, אצל ילדים חולים המציאות היא שונה לחלוטין: צריך לקום בבוקר כדי לנסוע לקבל את הטיפול הרפואי. הילדים מודעים לעובדה שיום הטיפולים בבית החולים אינו יום פשוט בכלל, והמחשבה הזו עלולה להעציב ואף להפחיד אותם. חיפשנו דרך לתת להם סיבה לחכות ליום המחרת ולהקל על תחושות אלה, ומדובר היה באתגר לא קטן.

פרויקט זה נועד בדיוק למטרה זו: לשבור את שיגרת הטיפולים ולגרום לילדים להגיע לטיפולים באווירה קצת יותר שמחה.
כיצד? התשובה טמונה באופן ההגעה.

נסיעה לטיפולים במכונית מהחלומות

גייסנו מאגר של מתנדבים עם מכוניות מיוחדות, מכוניות פאר ואפילו לימוזינות. הפרויקט מחבר בין הילדים החולים לבין בעלי אותן מכוניות, שייקחו אותם לטיפולים ויאירו מעט את היום המורכב המצפה להם. כל מתנדב קובע עם ילד את שעת האיסוף ערב קודם, ולמחרת מגיע לאסוף אותו במכונית המיוחדת, ובכך להתחיל את יומו של הילד בתחושה חיובית יותר ולתת לו סיבה לחכות ליום המחרת.

בכנות, ברור לנו שהם היו מעדיפים להיות ככל הילדים ולא ללכת לטיפולים בכלל. אך אנו מקווים שהנסיעה במכונית המיוחדת והאווירה השונה שהילד יחווה, תנעים מעט את היום המצפה לו ואולי אף תגרום לו לחייך בדרך לבית החולים.

העשייה שלנו

הצטרפו אלינוjoin-us-icon

להוציא ילד ל”יום של חיוכים”, להגשים משאלה מיוחדת לילד מאוד חולה, לתרום ממתקים ומתנות לחלוקה, לתת מחשב נייד לילד מרותק למיטה, להתנדב להסיע ברכב חולים ונזקקים ועוד המון אפשרויות לסייע ולעזור. נשמח לראותך בין המסייעים לנו מתוך בריאות ושמחה בכל דרך אשר תבחר.

נגישות