אור מנחם
העשייה שלנו >

הגשמת משאלות לב

אור מנחם_הגשמת משאלות לב“התקווה נמצאת בחלומות, בדמיון ובאומץ של אלו המעיזים להפוך חלומות למציאות.” (ג’ונאס סאלק)

אנו באור מנחם רואים במשאלות וחלומות של ילד בעלות תפקיד חשוב בחייו, בתקוותיו וביכולתו להתמודד עם דברים קשים מאוד.
לכן הקמנו את פרויקט “הגשמת משאלות לב”.

משאלה שמתגשמת

ילד שלקה במחלת הסרטן או במחלה קשה אחרת, נאלץ לעבור טיפולים עם תופעות לוואי קשות המתישות אותו פיזית ונפשית. השינוי הפתאומי בחיי ילד, שרק לפני כמה ימים היה שמח ומאושר ומלא תקוות ורצונות כמו כל בני גילו, גורם לשבר גדול ברגע שבו נודע לו מה מצבו הרפואי. הוא נאלץ להפסיק את שגרת החיים ועובר באחת לעולם כואב ומאיים של רופאים, בדיקות וטיפולים קשים.

בנוסף, המצב החדש גורם לילד החולה להיעדר בפתאומיות מהלימודים, הטיולים והמסיבות, ומרחיק אותו מיתר בני גילו, ללא הכנה. אנו מבינים את המצוקה הגדולה של הילדים ובדיוק בשל כך, מתנדבי אור מנחם משקיעים מאמצים כבירים בהגשמת משאלות ליבם של ילדים חולים ובארגון כל מה שקשור לכך.

המתנדבים מבררים מה ירגש ויציף שמחה בילדים, ודואגים להוציא את זה לפועל. כך, הילדים זוכים להיות טייסים, שוטרים ואף רמטכ”לים ליום אחד, יוצאים ללונה פארק או לאטרקציה מיוחדת אחרת או מקבלים מחשב נייד או די. וי. די חדש. השמחה שהילד חש כאשר משאלתו מתגשמת, נותנת לו כוחות מחודשים להתמודד עם המשך הטיפולים ומחזקת אותו.

העשייה שלנו

הצטרפו אלינוjoin-us-icon

להוציא ילד ל”יום של חיוכים”, להגשים משאלה מיוחדת לילד מאוד חולה, לתרום ממתקים ומתנות לחלוקה, לתת מחשב נייד לילד מרותק למיטה, להתנדב להסיע ברכב חולים ונזקקים ועוד המון אפשרויות לסייע ולעזור. נשמח לראותך בין המסייעים לנו מתוך בריאות ושמחה בכל דרך אשר תבחר.

נגישות