אור מנחם
אודותינו >

אודות אור מנחם

אור מנחם היא עמותה התנדבותית ללא מטרות רווח המבוססת על מתנדבים. העמותה פועלת לסייע לילדים חולים ובני משפחותיהם שנאלצים לשהות תקופות ארוכות בבתי החולים, ימים כלילות. הצוות המקצועי ומערך המתנדבים עוסקים במסירות בפעילות ענפה למען הילדים בכל מחלקות בין החולים ללא הבדל דת, גזע ומין.

העמותה פועלת משנת 2003. מאז, במשך 365 ימים בשנה, אנו ממשיכים לעזור לאותם ילדים שקמים בבוקר ולא הולכים לבית הספר כמו כולם, אלא ליום ארוך של טיפולים. אנו מפעילים קשת רחבה של פעילויות בבתי החולים בארץ, כדי לשמח את הילדים ולעזור להם לעבור את הטיפולים בשלום, לנצח את המחלה ובעיקר – שלא יאבדו תקווה.

מקורות המימון של העמותה הן תרומות פרטיות, תרומות מתאגידים, מתנות וכן תרומות שאינן כספיות. כל אלה עוזרים לתמוך בפעילויות העמותה. בנוסף, גופים שונים בוחרים לאמץ את אחת הפעילויות שלנו ולסייע בהגשמתה הן כספית והן מעשית. תרומות לעמותה מוכרות ע”י מס הכנסה כהוצאה מוכרת בהתאם להוראות סעיף 46 בפקודת מס הכנסה.

הצטרפו אלינוjoin-us-icon

להוציא ילד ל”יום של חיוכים”, להגשים משאלה מיוחדת לילד מאוד חולה, לתרום ממתקים ומתנות לחלוקה, לתת מחשב נייד לילד מרותק למיטה, להתנדב להסיע ברכב חולים ונזקקים ועוד המון אפשרויות לסייע ולעזור. נשמח לראותך בין המסייעים לנו מתוך בריאות ושמחה בכל דרך אשר תבחר.

נגישות